Onsdag.


Då var det onsdag igen då. Blev ganska sent igår, var hemma hos en kompis och kollade på dåliga filmer :) Det är vår specialite, att kolla på gamla dåliga filmer som man kan handlingen i, så man kan göra annat under tiden utan att tappa bort sig i vad som händer.. :)
Vaknade vid 9 idag, är fortfarande lite trött, men det borde gå över när jag har orkat klä på mig.

Idag ska jag till  psykologen och i eftermiddag ska jag träna. Annars inte mycket planerat. Skönt. Mamma är hemma idag så vi kanske hittar på något. Har inget jag vill göra idag, hade vart skönt att bara kunna vara hemma hela dagen, men det går ju inte..

Förresten, naglarna känns mycket starkare med den nya "Diamond strength", fast det är klart naglarna känns ju starkare av att man målar dem i vanligafall också. Men de är helt lena nu, det är ju bra. Har vart duktig att smörja in händerna också så att inte nagelbanden & händerna är så torra. :)

I helgen när jag och pappa var ensamma så lyxade vi till frukosten genom att köpa Start flingor/müsli/kaksmulor. Alla vet ju att det är som att äta kaksmulor, men att de innehöll 430Kcal/100g hade jag ingen aning om. Så i fortsättningen när jag ska lyxa till min frukost ska jag äta en Magnumglass (de är ju som att äta en hel måltid!) En Magnum Classic innehåller "bara" 303kcal/100g. Inget av det är nyttigt och bägge innehåller massor med socker och onyttigafetter, men det är gott :P



434621-51VS434621-50

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0