Resa!

Har kollat på lite resor, en kompis & jag är sugna på en riktig sommarresa. Barcelona, Athen, NY eller Miami. Det hade vart så sjuktkul med en riktig tjejresa! Shoppa, sola, bada och dricka dyra drinkar. Gud vad jag vill åka!!
Jag har ingen lust att åka på någon "suparresa" utan vill se lite av omgivningen när man väl är där. Ge mig sommar nu, eller först riktig vår! :)

Torsdagar är sjukt tråkiga att tillbringa framför tv:n, funderar på att kolla på någon film jag lovat av en vän. Kanske Liftarens guide till galaxen. Jag tror det blir så.

Ciao.

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh va mysigt det låter! Jag skulle också vilja åka med en tjejkompis på en shoppingresa :)
emjas.blogg.se

2008-03-06 @ 20:52:48
URL: http://emjas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0