Så vad har hänt idag?

Det blev ingen vegetarisklasange utan en med köttfärs (lillebror tjatade). Tog 2½h att laga, inte värt! Men men, nu finns det ivf lasange för ett helt kompani. Den blev helt okej, gillar inte när all mat är blandad som det är i lasange och moussaka mm. Men det gick ner, vegetarisk är mycket godare dock..

Har tvättat och hängt tvätt också, hur mycket som helst. Trodde inte att det skulle ta slut. Typ 40par strumpor. Har vi ens så många strumpor?!

Förstår inte riktigt vad det är med mig, jag är jättetrött trots att jag inte gjort något vettigt alls idag. Jag somnade vid 11 igår och gick upp vid halv 9 idag så sovit förlite har jag inte gjort!
Ska hem till en vän och ta det lungt ikväll. Kanske kolla på film, han ville kolla på fotboll vid 9, ska försöka få honom på andra tankar. Jag hatar sport, fotboll är inget undantag! Det är jättetråkigt! Hur kul kan det vara att kolla på svettiga gubbar som springer efter en boll och när de väl kommit fram till bollen, så sparkar de iväg den! Suck!

Jaja, nu ska jag plocka ur diskmaskinen, kul va!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0