Snö

Gårdagen med tjejerna var lyckad. Vi testade våra bartenderkunskaper, som behöver övas upp kan jag lova! Tog säkert 10 minuter att öppna en flaska, det är svårt när man inte vet hur de är konstruerade. Vi fick bruka våld för att få upp den! Men de blev goda och det var ju huvudsaken!

Träffade på en vän som jag inte träffat på säkert 2månader. Vi hann bara säga Hej.. Får väl ta och ringa honom någon dag. Innan träffades vi ofta, saknar det!!

När jag skulle hem i natt/morse, snöade det! Här hemma var marken täckt med snö!! Fast när jag vaknade idag så var allt såklart borta! :(  Fast ärligt talat vill jag hellre ha vår, men snö ger ändå en speciell känsla.

Nej, nu ska jag fixa till mig lite och äta lite mat!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0