Söndag 9 Mars

Söndag igen då. Sovit riktigt gott inatt, fast vaknade lite för tidigt. Men men nu har man ju tid att hitta på något idag. Lovat pappa att följa med och handla mat idag. Då kan man välja vad man själv vill ha att äta i veckan, det är ju bra.  
Idag ska jag laga fisk till middag, tror aldrig jag lagat det själv. Alltså tillagat riktig fisk, inte fiskpinnar eller fiskbullar eller ngt! :P Hoppas det blir gott & inte är så svårt. Mamma gjorde alltid en jättegod morotssås till fisk, hoppas jag kan göra en sådan jag också! :)

Har absolut inget annat planerat idag, faktiskt skönt. Kunna gå omkring och bara göra saker som faller en in. Behöver laga en kofta jag använt en gång, en knapp trillade av. Så det ska jag nog passa på att laga idag. Kul va!? Funderar på att ringa en kompis och tvinga honom att umgås med mig ikväll, fast mamma kommer hem ikväll så jag kanske hellre vill vara lite med henne. Och få reda på massa detaljer från hennes vistelse i Sälen :)
Pappa & jag funderar på att göra våfflor till henne ikväll :) Sjukt länge sedan jag åt våfflor. 1år sen tror jag ivf det var!

Nu ska jag duscha & klä mig!
Klockan har redan hunnit bli 20 i 11!! Och jag som vaknade tidigt, detta är inte bra!!

Pussa




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0