Söndagspyssel

Har spenderat eftermiddagen med att göra påskkort, jag älskar att pyssla och eftersom det snart är påsk så var det ju lämpligt att plocka fram våra två stora lådor med pyssel. Saxar som klipper roliga mönster, stämplar i olika färger, massor av olika färger på papper, fina pennor och så klart självhäftande tejp & lim.
Tyvärr så var inte hjärnan så inspirerande, kom verkligen inte på något som blev riktigt bra. Men jag fick ihop några påskkort med kycklingar ivf. De blev ganska söta.

Kände att jag var tvungen att ta en promenad i det fina vårvädret. Jättehärligt väder ute idag, sol och fågelkvitter! Mamma har grejat i landen och pappa målat om min balkong. Riktiga vårbesyr!! Gud vad det är häligt med vår!!
Jag kan inte gå utan att ha något mål så det blev en promenad till centrum och inköp av ännu en dålig skvallerblaska. :)
Så nu sitter jag här och försöker klara korsordet, det är kul! Jag älskar korsord! Särskilt om man klarar dem! :P

Nu ska vi äta kvällsmat!

Pussa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0