Suck

Nu är jag sjukt irriterad på att jag inte har någon mobil, okej mobil ha jag med inget simkort! Det skulle ta 3 dagar, ringde ju i fredags så idag borde det ju komma, men ikke. Jag vill verkligen ha en fungerande mobil nu!!!
 
Min psykolog var sjuk idag så mötet var inställt. Eftersom jag inte har någon mobil kunde de inte nå mig och säga att jag inte skulle komma, så jag åkte dit helt i onödan! Dessutom är det kallt, regnigt och blåsigt idag, alltså inget väder man vill gå ut i onödan i.

Har ätit ordentlig lunch nu ivf och ska snart åka och träna! Ska bli kul!

Sen har min vän fixat biljetter till Tur mässan ihelgen också, han ska jobba där. Så i helgen ska jag och mamma kolla på resor :) Härligt! Hoppas man får lite idéer om vart man kan åka!

Jaja, nu ska jag packa träningsväskan!
Pussa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0