Trött i huvet

Jag är verkligen slarvig. Jag tappar jämt bort saker, tråkigt! Särskilt eftersom jag alltid tappar saker jag behöver, som mina nya fina handskar, min mössa och min ena mp3. Bääh! Denna veckan har jag slarvat bort 2 vattenflaskor också, men det är inte så viktiga men ändå.

Har ont i huvudet, brukar inte ha det, men nu dunkar det och känns som en stor blyklump. Segt. Så jag har inte orkat göra särskilt mycket.. Läst i en av mina nya böcker El choco, har inte kommit alls långt men det verkar sjuktbra! :) 

Lagat potatismos med min bror idag, vi missbedömde mängden potatis. Nu har vi potatismos för 3 veckor framöver, kommer kanske tröttna lite på det men det är ju trots allt sjukt gott! :)

Nu ska jag fortsätta läsa i min bok!

Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0