TUR-mässan

Vaknade halv nio imorse, jag var så trött så jag knappt orkade stänga av alarmet på mobilen. Vid nio tvingade jag mig ur sängen, fick stressa lite eftersom jag hade bestämmt med mamma att vara på mässan vid 10 då de öppnade.

Det var lagom med folk, men jag förstår inte hur man orkar jobba i en sådan miljö. Ljudnivån är jättehög och folk stressar omkring runt en, efter två timmar på mässan var jag helt slut!
Fick tag på massa bra information och restips! Barcelona, Miami, Stockholms skärgård och Kroatien ligger högt på min lista för platser jag vill besöka. Fast det är klart skidåkning i Kanada, Italien eller Frankrike tackar jag inte heller nej till direkt. Fast det kan ju inte bli av förrens nästa år, om det ens blir av alls.. Men det skadar aldrig att drömma sig bort lite!!

Mamma ska vandra i Spanien snart och pappa ska med sina vänner till Italien i april så vi fick massor av information om de ställena. Jag vill med följa med!! Det låter verkligen så mysigt när någon berättar om vad man kan göra, vad man ska se och massa annat.
Jag bara måste åka iväg och upptäcka nya saker snart, längtar så!!
Ska nog sätta mig och kolla igenom alla kataloger och broschyrer nu. Och drömma mig långt bort!

Ciao.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0