Vad har hänt idag?

Lagat middag, den blev supergod! Kokade fisken lite förlänge bara, men det gjorde verkligen ingenting. Min nya specialite; pressadpotatis, fisk & morotssås!! Det var t o m enkelt att laga, alltid positivt!

Bakat bröd idag också. Blev gott det också, kunde kanske vart inne i ugnen lite till. Nybakat bröd med philadelphiaost, ljuvligt! Längtar tills jag ska äta frukost imon, gud vad gott det ska bli!!

Nu har mamma kommit hem igen också, trots att vi inte brukar vara bästisar så är det skönt och kul att ha henne hemma igen! Hon hade fått göra massa roliga saker, som att åka på skotersafari och gå på bal, okej det var väl mer fest men ändå. Mamma försökte förklara lite olika lekar de hade lekt i bussen upp, men jag är nog alldeles för trög i huvudet, förstod inte mycket. Haha

Övningskört idag igen, gick mycket bättre än igår då jag faktiskt höll på att köra in i en bil. Idag gick det som smort :) Fast jag måste fortsätta med att plugga teori, det som är svårast är att hålla koll på alla reglarna. Måste verkligen lära mig dem nu. Och alla trafikmärken. Suck.


434621-48


Nej, nu ska jag kolla på TV eller något.
Ciao.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0