Världens bästa pappa!

Jag och pappa har far och dotter helg. Hur mysigt som helst!
Nu ska vi laga mat, pommes frites och kött. Pappa tjatar om bearnaisesås, hoppas vi har pulversås påse med det annars lär han inte få något!! Vi har köpt snickerglass till efterrätt :) Gottigt!
Fast ikväll ska jag hem till en kompis så då får han klara sig själv :P

Imorgon skall vi fika på stan och gå på bio! :)
Pappa har snackat om att han vill ha semla när vi ska fika, men jag tror knappt att de har det på caféerna nu. Jag menar det var väl över en månad sen det var fettisdagen!! :) Ha är så söt min älskade pappa!

Här är ett kort på oss från Thailand förra året. Min pappa är världens mest oseriösaste på kort, han ska Alltid fula sig. :)
 
image43

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0