Världens längsta dag?

Började inte förrens klockan 8 imorse. Skönt.
Jobbat som en galning hela dagen. Trodde jag var klar vid 4 men då hade jag missat en hel back med post så det var bara att packa cykeln igen och köra vidare. Var klar vid halv 6 men egentligen inte, eftersom jag inte hittade alla gator och i vissa trappuppgångar kom jag inte in eftersom mina koder inte fungerade. Suck, hoppas jag inte får samma område på fredag.
Mina ben känns som gelehallon, de är inte vana i att springa i trappor en hel dag..

Skönt att jag är ledig imorgon, skall till psykologen. Sen ska jag träna med en vän och efter det ska vi fika. Är grymt sugen på chokladtårta med mandarin och vaniljsås :) Mumma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0