Yes, Carola åkte ut!

Tänk att Carola åkte ut så snabbt! Trodde hon var mer omtyckt än så.. Där ser man. 
Tycker lite synd om Andreas Johnson, han hade gärna fått gå vidare om han hade hoppat över att sjunga med Carola. ;) Nordman var värdiga att gå vidare, Sibel ser ut som tjejen i Peter Pan.. :) Fast jag tror inte att någon av dem kommer kunna vinna i globen på lördag... Men vi får se.

434621-47

Kollar på Hur man blir av med en kille på 10 dagar nu, men det är reklam, som det är hela tiden när man kollar på Tv4.. Hatar reklam!  
Har knappat lite på min nya mobil, är så grymt nöjd med mitt inköp! Längtar tils jag får mitt sim-kort så jag kan börja använda den ordentligt!!
Jaja, nu börjar filmen snart igen!

Pussa




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0