Ännu en fredag

Låtsades besöka telia idag. Gick in på Telia drack lite äckligt kolsyrat vatten och gick ut igen. Vad gör man inte för gratis parkering? 
Synd att M slutat jobba annars kunde jag tagit mig upp till 5an och hälsat på mina gamla kollegor. Kändes inte så lockande just idag... Som att det brukar göra det? 

Hittade ett par kostymbyxor som kostat 399 på Zara, trodde de var nedsatta till 199. I kassan kostade de 59kr. Vilket klipp! De satt grymt bra (för att vara så billiga). Okej lite för långa men det är alla kostymbyxor! :)

Hittade inget mer. Eller jo, en brun sytråd. Inte så kul.
Men får säkert lite mer inspiration att shoppa höstkläder när jag kommit hem från Tunisien. Okej det är en månad kvar men va fan. Jag använder ju knappt kläder. Okej, det lät inte bra. Men på jobbet har jag ju jobbkläder. Hemma myskläder. Använder bara "riktiga" kläder när jag ska iväg. Och det är ju inte varje dag det. Som tur är, annars hade jag verkligen behövt shoppa loss. Jag har nog väldens tråkigaste garderob. Svart, svart, svart. Grönt.

Hittade två snygga klänningar i stan idag också. Men de var utan axelband och eftersom jag har så små bröst är jag rädd att jag ska tappa dem. Men kanske blir ivf någon av dem om jag ska göra något kul snart..

Ikväll ska jag på modevisning på Parkan. Ska jobba 7.30 imon så det blir inte sent. Blir nog att jag åker hem till M innan också så jag får i mig lite god mat :)

Nu ska jag äta lunch!
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0