Måndag

Efter världens längsta helg (jobbat 20h) så var jag väl värd en ledig dag. Har rensat bland mina kläder och det ordentligt också. Slängt en del kläder och har en hel kasse full med kläder som ska skänkas.
Det bästa var att jag hittade ett par jättesnygga jeans i min garderob som jag nästan aldrig använt. Det ska det bli ändring på nu! :) Trodde inte jag ägde så många par jeans som jag uppenbarligen gjorde. När har dessa inhandlats?

Mitt uppe i allt klädkaos hittade jag en DVD vi spelade in i skolan. Gud vad roligt det var att kolla på den, vi skulle spela in kortfilmer baserade på olika ordspråk, typ  "den enes bröd, den andres bröd" eller "man ska inte kasta sten i glas hus". Kan ju inte på stå att vår klass var så himla skickliga, varken skådespelare eller ressigörer, men roliga var vi! :P
Kan ju stolt briljera med att min grupp vann!

Har vart ute och sprungit en sväng idag också. Gick mycket bättre än förra gången! Härligt!
Ska försöka ta mig ut några gånger i veckan. Inte för att jag kommer hinna komma iform till Tunisien om två veckor men kanske hinner till Indien i januari :P

Ska nog inte göra mycket mer idag. Kanske kolla lite på tv och göra lite korsord. Är tråkigt när min lille fisk är bortrest. Saknar honom mycket mer än jag trodde jag skulle göra. :( Jaja, vi ses om 10dagar igen. Tio låååånga dagar, och ännu längre nätter. Men det är bara att stå ut. Tyvärr.

Vi hörs.
Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0