Nya vanor?

Idag är det min tredje dag utan att röka. Går förvånadsvärt bra faktiskt. Okej jag tuggar nikotintuggumin, men ändå. Trodde det skulle vara mycket värre! Är så nöjd över mig själv!

Sen har jag verkligen överträffat mig själv idag också. Jag har vart ute och sprungit!!! Okej inte så långt, kanske lite mer än 3km. Det är verkligen framsteg för mänskligheten att jag, Emelie vart ute och sprungit.
Tycker det är så sjukt tråkigt, men det gick faktiskt riktigt bra. Mötte några andra (lite duktigare, okej mycket duktigare) motionärer när jag var ute, de hejade glatt, medan jag flåsade heeej tillbaka. Får träna upp det där med att prata samtidigt som man springer. Men det borde jag väl klara av!

Är så positiv idag!

Har lovat baka sockerkaka idag som min bror ska ha på söndag när han ska fira sin 19års dag. Så det ska jag försöka göra nu om en stund.

Sen ska jag hem till min lilla vän M som precis börjat plugga igen. Snacka skit och laga mat. Kanske planera lite vad vi ska ha med när vi åker till Tunisien om bara några veckor! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0